РРC (Плащане на клик) е много използван метод за онлайн реклама, при който се паказва кратък рекламен текст, който излиза най-горе при резултатите от търсне в Google. Рекламите от този тип са оградени в бледожълто и могат да са разположени отгоре, вдясно и долу в страницата с резултатите от търсене.
Googlе са кръстили тяхната PPC рекламна мрежа 'Adwords' така изглежда тя, след като сте направили своето търсене.
За да рекламирате в Google Adwords трябва да:
Например ако сте посочили следните ключови думи всяка една ще има различна цена зависеща от нейната конкуренция и популярност.
С всеки рекламодател, който участва в наддаването на едни и същи фрази, разходите за клик ще варират и цената ще се увеличава или намалява в зависимост от популярността. Всички фирми наддавщи за фразата са в конкуренция помежду си и покачват цената за клик, като така се надяват, че тяхната реклама ще се зарежда първа. Въпреки, че плащате най-високата цена за клик на една фраза това не гарантира, че вашата реклама ще се зарежда в най-горната част при търсене. Има и други фактори, които имат влияние, за да се определи къде ще се показва рекламата Ви, така че формулата за успех не е просто да плащате най-високата цена.
Етикети: интернет реклама, адвордс, реклама в интернет, онлайн маркетинг, addword, рекламни кампании,уеб маркетинг, internet reklama, интернет маркетинг,онлайн реклама, reklama v internet, adwords реклама, интернет реклама цени