Ако харчите твърде много средства за вашите PPC маркетинг кампании, тогава трябва да се направят корекции. Paradox Interactive може да управлява вашите PPC кампании като сведе разходите до минимум.
Ние управляваме PPC кампании през последните няколко години, като се започне от финансовите услуги - които включват обмен на валута и ипотечни фирми - до запознанства и продажби на дребно. За това време ние имаме натрупани значително количество знания и опит в работата с конкурентни индустрии и среди, и знаем как да получите най-добрата възвръщаемост на инвестициите на вашия PPC. Ние сме управлявали различни клиентски бюджети за кампании, вариращи от 100 EUR до 5000 EUR на месец.
Ето стъпките, които предприемаме за по-добро управление на вашата PPC кампания
Чрез инструментите на Google ние можем да конфигурираме вашата рекламна кампания да се провежда по определени часови интервали или да бъде спряна напълно в зависимост от дейността. Това ни дава възможност да подобряваме ефекта на кампанията, като автоматично се стартира в пиковите часове и намалява по време на ниска активност, това е от съществено значение за подобряване на общата възвръщаемост на инвестициите ви за този тип реклама.
Една от най-важните части при конфигуриране на кампания, е да бъдете сигурни, че всяка рекламна група се основава на една ключова дума. Това ще спомогне за намаляване на разходите, като колкото по-добре е конфигурирана рекламната кампания, толкова по-целенасочено действа тя и вие ще получите по-дълготраен ефект.
Ние използваме друг метод, който включва няколко групи свързани с една ключова дума. С основата дума можем да постигнем повече релевантност на търсене. Ако търсите например "BG достъпни застраховка живот", най-горната реклама ще бъде просто: "застраховка живот", нашата обява ще продължи да се зарежда в резултат на основната ключова дума, която сме посочили. Това ще ви даде сигурност, че сте най-видимата фирма онлайн.
Ние предлагаме безплатна първоначална консултация и преглед на PPC кампанията ви за да проверим възможностите за подобряване на производителността, намаляване на разходите за CPC (цена на клик) и CPA (цена на продажба/действие). С нашия подробен анализ вие ще достигнете оптимален ROI (възвръщаемост на инвестициите).
Надяваме се, че това ви дава представа за нашия начин на работа и какво целим да постигнем за вас. Увереността, която имаме и нашия опит, способстват да провеждаме кампании с оптимални резултати.
Мрежите за съдържание са друга възможност чрез която можете да повишите популярността на вашия сайт в Google на по-ниска цена, отколкото при PPC кампаниите. С течение на времето може да се постигнат първи позиции при органичното търсене и вие да спестите много разходи за PPC кампании. Ние винаги препоръчваме тези два метода да се прилагат паралелно, така че да може след постигане на първи позиции при органичното търсене да отпаднат сериозните разходи по PPC рекламни кампании.
Решението за дневните и месечните бюджети за реклама е изцяло ваше. Би било грешно да се посочи, че ще са нужни х или у EUR на месец или ден, въпреки че много фирми ще направят точно това. Лесно е целта да се постигне с по-голям бюджет, но ния разчитаме на рекламни графици, постоянни изследвания, избор на по-активни ключови думи и най-важното - упорита работа. Ние вярваме, че можем да постигнем добри резултати, които работят за вас.
Важно е да имате възможност да следите реализациите на кампанията, тъй като това ще определи колко успешна е тя. Например от къде посетителите са дошли във вашия сайт, и по кое време на деня имате най-много посещения. Какви страници разглеждат по време на своето посещение също е от голяма важност.
Идентифицирането на посетителите ни дава по-голяма възможност да контролираме кой може да вижда вашата обява. Ние можем да насочим рекламата по възрастта или пола например, както и чрез определена географска локация. За да ви ддем един пример, когато работихме с кампания за ипотеки стана ясно, че хората предпочитат да говорят с брокери от техния местен район, така че направихме няколко целеви страници, базирани на местоположение, за да донесе това по-голямо доверие на сайта. Това увеличи продажбите на компанията с 15%. Другата полза при насочването по демографски признак, че то може да бъде много по-евтино. Въпреки че стеснено търсенето, качеството му е много по-високо.
Изследването на ключови думи е изключително важно още в началото на всяка кампания. Важно е да се проведе задълбочен анализ, за да се получи един чудесен старт на новата кампания. Особено в застрахователния сектор или други силно конкурентни пазари, цената на клик може да бъде изключително висока и при неправилен анализ или липса на такъв заложения от вас рекламен бюджет може да се стопи за часове.
Винаги съветваме използването на фрази, които ще ви струват по-малко. Те са по-евтини от, но могат да бъдат изключително ефективни. Този трафик към сайта ви е от хора, които всъщност искат да купят вашия продукт или услга, а не само трафик, който води до намаляване на месечните Ви разходи. Извършват се и задълбочени тестове на пазара преди да започне кампанията, за да бъдем сигурни, ч може да получите възвръщаемост на инвестициите си. Ще анализираме и условията и цените на конкурентните фирми, както и чести правописни грешки при търсене, за да ни даде това шанс за по-евтини ключови думи, по-качествени посетители на сайта, които в последствие ще станат и ваши клиенти.