Като част от нашите решения за бизнеса, ние предлагаме платформи за електронна търгови, за тези компнии, които желаят да продават продуктите си онлайн.
Това е интерфейса, чрез който представяте вашите продукти и услуги на клиентите. За да могат вашите клиенти да намерят продукта, който търсят се интегрира "умно търсене", подробна информация за всеки продукт и бързо и интуитивно преминаване през стъпките на поръчка.
Не забравяйте,че вашите клиенти не са в състояние да разглеждат и избират продукти както в обикновен магазин. В такъв случай ключа към вашия успех е само един - отличен снимков материал.
Ясната, точна и подробна информация като размери, материали или спецификация също са от изключителна важност.
Снимките трябва да бъдат ясни, елегантни и в идеалния случай професионално направени, в случай, че желаете вашите посетители да ви станат клиенти. Добре е да се използва професионален фотограф, който разсполага с достатъчно техника и опит при създаване на изображения за уеб.
Трябва винаги да имате едно основно изображение с поне две алтернативни изображения на продукта за да можете да представите детайли или някакви специфични особености.
В случай, че вашия бюджет го позволява, може да заложите на тримерно 360 градусово презентиране на всеки продукт, което би спечелило и повече клиенти за вашия онлайн бизнес.
Количката е скрипт, който позволява на клиентите ви да събират стоки в една въображаема кошница за пазаруване точно каквато би била в супермаркет и след това ги отвежда до страница за поръчка, където виждат желаните стоки с кратко описание, обща дължима цена, дължими данъци и транспортни разходи.
Обобщената потребителска кошница трябва да предоставя на клиентите списък на покупките до момента и да позволява директно разпечатване. На този етап клиентите или ще желаят да напуснат страницата за плащане или ще премахнат елемент и / или ще продължат пазаруването, така че тези възможности трябва да бъдат ясно видими.
Достъп до потребителската кошница трябва да има винаги и на всяка страница, за да вижда клиента желаните до момента от него продукти и тяхната обща стойност. Следва да има възможност да премахне продукти, ако е променил мнението си, да продължи пазаруването или да добави още нови продукти или да ги замени.
След като клиентът е доволен от своя избор, трябва на всяка една страница да има възможност да премине към плащането.
С все по-сериозното увеличаване на скоростните планове за достъп до Интернет от страна на провайдърите стана практика публикуването на видеоклипове на печеливши продукти, за привличане на все повече клиенти. Видео файловете се вграждат директно на вашия сайт и вашите клиенти нямат нужда да изтеглят специфичен софтуер за да го гледат.
Когато решите да си купите кола или камера, телевизор или някакво оборудване, внимателно оглеждате вашия продукт и молите консултантите в магазина за помощ. Когато си купувате дрехи, питате от какъв материал са направени, какви размери има и т.н., преди да ги пробвате. По същия начин, когато пазарувате онлайн, трябва да бъдете още по-бдителни, за да си набавите подробна информация. Като клиент вие разсчитате на публикуваната информация и снимков материал, така че за да направите покупката си те трябва да бъдат максимално ясни и детайлни без да се налага да търсите информацията в друг сайт.
Клиентите трябва лесно да могат да навигират магазина, да намират това, което търсят с лекота и да имат възможност да видят уголемени снимки на този продукт и да прочетат точно детайлно описание, за да са сигурни, че точно този е търсеният от тях продукт и отговоря на техните очаквания и цена.
Продуктите в онлайн магазина трябва да бъдат с подробни описания, снимков и/или видео материал и интуитивно представени. Винаги се анализират потенциалните клиенти и винаги те трябва да разсполагат с информация на какъв етап са те в процеса на закупуване са.
Има едно общо правило за покупката за 8 секунди. Ако потенциален клиент е в състояние да намери продукта, който иска да си купи в рамките на 8 секунди от началната страница на магазина, тогава шансовете за продажба са големи. От друга страна, ако не може да намери това, което търси тогава той най-вероятно ще премине към сайта на ваш конкурент.
Он-лайн пазаруването се състои от 4 основни стъпки:
В момента на поръчка, вашите клиенти ще бъдат готови да направят плащането но в този момент те ще трябва да попълнят своите лични данни и адрес за доставка или може да бъдат автоматично заредени, ако те са поръчвали и по-рано от вашия магазин. Вашите клиенти все още имат опция за отказ на покупката им, така че трябва да сте сигурни, че тази страница е защитена, тъй като клиентите ще се чувстват по-добре, ако знаят, че техните лични данни се съхраняват на сигурно място. Ние ще ви посъветваме да използвате SSL Secure Socket Layer сертификат за тези страници.
Доверието на посетителите е ключът към превръщането им в клиенти и плащане и напускане на вашия магазин от нов доволен клиент, който ще се върне отново.
Това е последния етап от процеса на поръчка, където клиентите Ви ще платят за продуктите с кредитни или дебитни карти или при доставка и е точката, в която ще направят покупката си, или не. Плащане на стоки и услуги в интернет се превръща в ежедневие, като броя на онлайн поръчките в страната расте ежедневно. Знаете ли, че онлайн продажбите за миналата година са 320 млрд. евро като нарастват с безпрецедентна скорост - 20% спрямо същия период за 2011 година като се очаква растежа да продължи да се увеличава още по-бързо с растежа на мобилното пазаруване спрямо РС базираните продажби.
Появата на iPhone и подобни устройства предизвика скок при онлайн пазаруването с ръста на потребителското доверие на онези потребители, които използват мобилния си телефон да сърфират в интернет и най-важното е чрез приложенията даващи възможност на клиентите за лесен начин за повторна покупка.
Все още обаче има клиенти, които се притесняват да оставят техните данни и информация за кредитни карти на уеб сайт.
Ето защо от решаващо значение е че вашите клиенти да са уверени, на всички етапи от своята покупка и плащане, че действително ще завършат покупката си и заплащането.
Да се приемат кредитни карти онлайн изисква от вас да направите три неща:
Освен ако не сте голям онлайн магазин, който може да си позволи да има напълно интегрирана онлайн система за обработка на плащания в реално време. За това ще е нужно да работите с компания, която ще обработва кредитни и дебитни картови плащания, които са за вас.
Потвърждението е финалната стъпка, където клиентите се уведомяват,че поръчката им е приета, и че техните продукти ще бъдат изпратени.Това се извършва автоматично от персонализиран имейл за потвърждение, който се изпраща на клиентите в рамките на секунди след тяхното потвърждение.
Отделни персонализирани писма биват изпращани с уникално потребителско име и парола за вашите нови клиенти. Вашата база даннище съхранява информация за клиентите ви за да се избегне нуждата при следващи покупки от вас да попълват личните си данни отново.
Ние знаем колко важно е да запазим доверието във вас и да направим целия процес на пазаруване да изглежда безпроблемно лесен от избора на стоки до плащането. Ако желаете да бъдете сериозно възприети от клиентите ви и да приемате онлайн плащания то тогава вие трябва да инвестирате в платформа за електронна търговия.
За повече информация,по-точна цена и срок на изпълнение, моля използвайте контактите посочени в сайта.